Щоб пройти перевірку користувача, потрібно надати в службу технічної підтримки певний пакет документів: Перевірка займає від 1 дня до 48 годин. У ряді випадків, у разі виникнення спірних моментів, служба безпеки вібет гаряча лінія телефон casino може вимагати надати селфі клієнта з розгорнутим паспортом у руках. Під час оформлення виплат та здійснення депозиту потрібно пройти верифікацію платіжного методу через номер мобільного телефону. Після реєстрації в вібет гаряча лінія телефон у розпорядженні користувача особистий кабінет. При повторному та наступному вході в особистий кабінет використовується логін (електронна адреса) та пароль.
Перевірка займає від 1 дня до 48 годин. У ряді випадків, у разі виникнення спірних моментів, служба безпеки вібет гаряча лінія телефон casino може вимагати надати селфі клієнта з розгорнутим паспортом у руках. Під час оформлення виплат та здійснення депозиту потрібно пройти верифікацію платіжного методу через номер мобільного телефону.